Prihlásiť sa

k svojmu účtu

Váš nákupný košík

Nákupný košík je prázdny.
Košík

SHINKO 200/55 R17 R011

Výrobca: SHINKO SKU: SHR011*17

Model 011 Verge je navrhnutý špeciálne pre športovú/turistickú jazdu a spája v sebe výkon a odolnosť. Radiálne zadné koleso 011 Verge je vybavené najn Celý popis

235.84 €

Nie je skladom skladem v SRN, dodací lhůta cca 10 dní

Model 011 Verge je navrhnutý špeciálne pre športovú/turistickú jazdu a spája v sebe výkon a odolnosť. Radiálne zadné koleso 011 Verge je vybavené najnovšou technológiou Zero Degree JLSB (Jointless Steel Belted), ktorá zaručuje stabilitu a pevnosť.
  •  Predná časť je vybavená aramidovými pásmi pre vysokú rýchlosť.
  •  Špeciálne navrhnuté pre dnešných športových/turistických jazdcov.
  •  Oblasť profilu navrhnutá na lepšie zatáčanie pri vysokej rýchlosti.

Výrobca Shinko
Popis + Profil Shinko 200/55VR17 78V TL R-011 Verge
Zadná pozícia
Zaťaženie / rýchlosť 78 / V
Cestná sezóna
Typ Radiálne
Verge (JLSB)
Merací ráfik 6,25x17
Prípustná šírka ráfika 6,00-6,50x17

Používanie a údržba

Pneumatiky skladujte čisté a mimo dosahu zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. Pneumatiky nevystavujte dlhodobo priamemu slnečnému žiareniu. Zabráňte akémukoľvek kontaktu s tukmi, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo inými látkami, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyhnite sa horizontálnemu skladovaniu bezdušových pneumatík, horizontálne možno skladovať len malé pneumatiky (maximálne 6 mesiacov). Ak sa pneumatiky skladujú vo vodorovnej polohe, musia sa ukladať zub na zub. Ak sú pneumatiky uložené na ráfiku, znížte tlak vzduchu. Uistite sa, že sa v pneumatike nenachádza voda alebo vlhkosť. Pneumatiky nikdy neskladujte dlhodobo priamo v kontakte so zemou. Z bezpečnostných dôvodov by mali pneumatiky opravovať len odborníci s použitím správnych metód a nástrojov. Pri zaťažovaní pneumatiky je potrebné zohľadniť vzťah medzi rýchlosťou, tlakom hustenia a nosnosťou. Preťaženie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a nahustenie pre rôzne prevádzkové rýchlosti.Nedostatočné nahustenie spôsobuje nielen nesprávne odvaľovanie pneumatiky, ale aj oddeľovanie vložiek alebo iné poškodenie vložiek pneumatiky. Nadmerné nahustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje odolnosť voči nárazom, čo vedie k poškodeniu vložiek pneumatiky.

Pokyny na montáž a demontáž

Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávne nasadenie pneumatiky na ráfik, čo môže viesť k zničeniu pneumatiky výbušnou silou, ktorá môže spôsobiť vážne zranenie alebo smrť. Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík. Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a nástroje. Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ho očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na disky, ktoré sú prasknuté, vážne deformované, majú stopy po opravách zváraním atď. Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili prípadné poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť. Pri montáži pomocou rúrky vždy použite správnu novú rúrku a vložku pre danú veľkosť. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy používajte nový bezdušový ventil.Pred montážou namažte ráfik a pätku. Používajte len vhodné mazivo, ktoré nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu). Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či je spodná lišta správne usadená. Nasaďte plášť na ráfik oproti otvoru ventilu (dodržujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte mierne nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Nasaďte druhú pätku a postupujte tak, aby ste skončili pri ventile. Odstráňte vnútornú vložku ventilu, aby ste správne usadili a vycentrovali plášť. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nezovrela vnútornú rúrku.Počas nafukovania udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho viečka. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku nafúknutia. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu. Ak nohy nie sú správne usadené, vykrvite ich, znovu ich namastite a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nie sú nožičky správne usadené. Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, namontujte vložku ventilu. Pneumatiku nahustite podľa zaťaženia. Dbajte na to, aby sa ventil nedotýkal ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí. Demontáž Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätku nahustenej pneumatiky. Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pred demontážou skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.
Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz
arrow1 arrow1