SHINKO 150/60 R17 R-010
Výrobca: SHINKO
SKU: SRSR84
Zadná pneumatika R-010 "Apex" má inovatívnu konštrukciu s 0° bezškárovým oceľovým pásom (JLSB), ktorá zaručuje vynikajúcu stabilitu a pevnosť.Predná p Celý popis
Nie je skladom skladem v SRN, dodací lhůta cca 10 dní
Zadná pneumatika R-010 "Apex" má inovatívnu konštrukciu s 0° bezškárovým oceľovým pásom (JLSB), ktorá zaručuje vynikajúcu stabilitu a pevnosť.
Predná pneumatika F-010 "Apex" je vystužená aramidom (kevlarom) pre lepší výkon pri vysokých rýchlostiach.
Navrhnuté a vyvinuté pre vysoko výkonné športové motocykle.
Špeciálny dezén pneumatík pre lepší výkon v zákrutách.
Výrobca Shinko
Popis + profil Shinko 150/60 ZR17 66W TL R-010 Apex
Zadná pozícia
Zaťaženie / rýchlosť 66 / W
Cestná sezóna
Merací ráfik 4,25x17
Prípustná šírka ráfika 4,00-4,50x17
Používanie a údržba
Pneumatiky skladujte čisté a mimo dosahu zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. Pneumatiky nevystavujte dlhodobo priamemu slnečnému žiareniu. Zabráňte akémukoľvek kontaktu s tukmi, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo inými látkami, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyhnite sa horizontálnemu skladovaniu bezdušových pneumatík, horizontálne možno skladovať len malé pneumatiky (maximálne 6 mesiacov). Ak sa pneumatiky skladujú vo vodorovnej polohe, musia sa ukladať zub na zub. Ak sú pneumatiky uložené na ráfiku, znížte tlak vzduchu. Uistite sa, že sa v pneumatike nenachádza voda alebo vlhkosť. Pneumatiky nikdy neskladujte dlhodobo priamo v kontakte so zemou. Z bezpečnostných dôvodov by mali pneumatiky opravovať len odborníci s použitím správnych metód a nástrojov. Pri zaťažovaní pneumatiky je potrebné zohľadniť vzťah medzi rýchlosťou, tlakom hustenia a nosnosťou. Preťaženie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a hustenie pre rôzne prevádzkové rýchlosti. Nedostatočné nahustenie nie je spôsobené len nesprávnym dofukovaním, ale aj oddelením vložky alebo iným poškodením vložky pneumatiky. Nadmerné nahustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje odolnosť voči nárazom, čo vedie k poškodeniu vložiek pneumatiky.
Pokyny na montáž a demontáž
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávne nasadenie pneumatiky na ráfik, čo môže viesť k zničeniu pneumatiky výbušnou silou, ktorá môže spôsobiť vážne zranenie alebo smrť. Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík. Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a nástroje. Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ho očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky s prasklinami, vážne deformované, so stopami po opravách po zváraní atď. Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili prípadné poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť. Pri montáži pomocou rúrky vždy použite správnu novú rúrku a vložku pre danú veľkosť. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy používajte nový bezdušový ventil. Pred montážou namažte ráfik a pätku pneumatiky. Používajte len vhodné mazivo, ktoré nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu). Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či je spodná lišta správne usadená. Nasaďte plášť na ráfik oproti otvoru ventilu (dodržujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte mierne nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Nasaďte druhú pätku a postupujte tak, aby ste skončili pri ventile. Odstráňte vnútornú vložku ventilu, aby ste správne usadili a vycentrovali plášť. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka puzdra nezasiahla dušu. Počas procesu zahusťovania udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho viečka. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku nafúknutia. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu. Ak nohy nie sú správne usadené, vykrvte ich, znovu ich namastite a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nie sú nožičky správne usadené. Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, vymeňte vložku ventilu. Pneumatiku nahustite podľa zaťaženia. Dbajte na to, aby sa ventil nedotýkal ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí. Demontáž: nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätku nahustenej pneumatiky. Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pred demontážou skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.
Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz