Prihlásiť sa

k svojmu účtu

Váš nákupný košík

Nákupný košík je prázdny.
Košík

2,50-17 Moped VRM-087 (pneu Vee Rubber)

Výrobca: VEE RUBBER SKU: VSR36

Označenie + profil Vee Rubber 2 1 / 2-17 43J TT VRM-087Zaťaženie / rýchlosť 43 / JMerací ráfik 1.6x17Prípustná šírka ráfika 1,35-1,85x17Značenie pneum Celý popis

20.00 €

Skladom 6 kusov

Označenie + profil Vee Rubber 2 1 / 2-17 43J TT VRM-087
Zaťaženie / rýchlosť 43 / J
Merací ráfik 1.6x17
Prípustná šírka ráfika 1,35-1,85x17

Značenie pneumatík pre motokros a enduro:
Červený pruh – značenie pneumatík určených na športový motokros
Žltý pruh – pneumatiky s mäkšou zmesou vhodné pre enduro FIM a súťaže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s mäkšou kostrou a mäkkým behúňom pre súťaže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s mäkšou kostrou a veľmi mäkkou zmesou behúňa pre súťaže extrem hard enduro
Biely pruh – pneumatiky na použitie v zime, motoskyöring a motokros na ľade
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky

Používanie a údržba
Skladujte pneumatiky čisté a mimo zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. Vyvarujte sa dlhotrvajúcemu vystaveniu pneumatík priamemu slnečnému žiareniu. Zabráňte akémukoľvek kontaktu stuky, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo ďalšími činiteľmi, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyvarujte sa horizontálneho skladovania bezdušových pneumatík, iba malé pneumatiky môžu byť skladované horizontálne (max. 6 mesiacov). Pokiaľ sú pneumatiky skladované horizontálne, musia byť položené zub proti zubu. Ak sú pneumatiky skladované namontované na ráfiku, znížte hustiaci tlak. Uistite sa, že vo vnútri pneumatiky nie je voda alebo vlhkosť. Nikdy neskladujte pneumatiky dlhodobo priamo v kontakte so zemou. Z bezpečnostných dôvodov môžu pneumatiky opravovať iba odborníci, používajúci správne metódy a nástroje. Pri zaťažení pneumatiky je potrebné brať do úvahy súvislosť medzi rýchlosťou, hustiacim tlakom a nosnosťou pneumatiky. (pozri tiež online Kalkulátor tlaku na našich stránkach). Preťažovanie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a hustenie pre rozdielne prevádzkové rýchlosti. Podhustenie nespôsobuje iba nesprávne schádzanie pneumatiky, ale tiež separácia vložiek, prípadne iné poškodenie vložiek pneumatiky. Prehustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje odolnosť proti nárazom, vedúcim k poničeniu vložiek pneumatiky.

Inštrukcie pre montáž a demontáž

Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mala by byť vykonávaná iba školeným a kvalifikovaným personálom, používajúcim správne náradie a pracovné postupy. Nesprávne dodržanie týchto postupov môže znamenať chybné nasadenie pneumatiky na ráfik a následne spôsobiť deštrukciu pneumatiky s explozívnou silou, ktorá môže znamenať vážne zranenie alebo smrť. Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. Skontrolujte, či je pneumatika pre zariadenie/stroj vhodná. Používajte iba ráfiky odporúčané, prípadne schválené výrobcom pneumatiky. Vždy používajte iba správne špeciálne zariadenie a nástroje. Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (neponičený atď.), ak je to nutné, očistite ráfik brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky sprasklinami, vážne deformované, nesúce stopy po opravách zváraním atď. Pozorne skontrolujte vnútornú a tiež vonkajšiu stranu pneumatiky za účelom identifikácie prípadného poškodenia. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by mala byť znehodnotená. V prípade montáže s dušou vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Pre montáž bezdušových pneumatík, na bezdušové ráfiky, vždy použite nový bezdušový ventil. Pred montážou namažte ráfik a pätky pneumatiky. Používajte iba vhodný lubrikant, ktorý nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívajte lubrikanty na báze silikónu alebo benzínov). Odporúčame vertikálnu montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné kontrolovať, či spodná pätka správne dosadá. Nasaďte plášť na ráfik oproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer rotácie, ktorý je indikovaný šípkami). Pomocou montážnej páky postupne prezlečte prvú pätku cez lem ráfika. Následne vložte do plášťa ľahko nahustenú dušu, dostatočne ošetrenú kĺzkom (ak je montovaná). Umiestnite ventil a ľahko ho zaistite poistným krúžkom. Nasaďte druhú pätku, postupujte postupne tak, aby ste skončili pri ventile. Pre správne dosadnutie a vycentrovanie plášťa odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pozvoľna hustite a kontrolujte správne dosadnutie pätky plášťa. Uistite sa, že pätka plášťa neškrípla duši. V priebehu hustenia dodržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, pokiaľ možno pripevnenú k stene alebo poistnou reťazou. Počas odčítania tlaku sa uistite, že žiadna časť vášho tela nie je vmožné trajektóriu vnútorných častí ventilov alebo jeho krytky. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie hustiaceho tlaku. Použite filter a odvlhčovač pre stlačený vzduch potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu. Pokiaľ nie sú pätky správne usadené, odpustite vzduch, znovu nalubrikujte a nahustite. Opakujte túto operáciu, kým pätky nesedia správne. Pokiaľ všetky predchádzajúce operácie prebehli správne, nasaďte vnútornú vložku ventilu. Nahustite pneumatiku podľa zaťaženia. Uistite sa, že sa ventil nedotýka ráfika, brzdových bubnov a ďalších mechanických častí. Demontáž Nikdy neskúšajte demontovať pätky nahustenej pneumatiky. Vždy demontujte vnútornú vložku ventilu. Skontrolujte pred demontážou, či je pneumatika kompletne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte náradie, ktoré môže poškodiť ráfik alebo pätky plášťa.



Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz
arrow1 arrow1