Prihlásiť sa

k svojmu účtu

Váš nákupný košík

Nákupný košík je prázdny.
Košík

2,25-16 Moped VRM-087 (pneu Vee Rubber) /Babeta

Výrobca: VEE RUBBER SKU: VSR06

Popis + profil Vee Rubber 2 1/4-16 38J TT VRM-087Poloha predná+zadnáZaťaženie/rýchlosť 38/JMerací ráfik 1,5x16Prípustná šírka ráfika 1,2-1,6x16Označen Celý popis

17.09 €

Skladom 10 kusov

Popis + profil Vee Rubber 2 1/4-16 38J TT VRM-087
Poloha predná+zadná
Zaťaženie/rýchlosť 38/J
Merací ráfik 1,5x16
Prípustná šírka ráfika 1,2-1,6x16

Označenie pneumatík pre motokros a enduro:
Červený pruh - označenie pneumatiky pre motokros
Žltý pruh - pneumatiky s mäkšou zmesou vhodné pre súťaže FIM enduro a cross country
Zelený pruh - pneumatiky s mäkšou kostrou a mäkkým behúňom pre tvrdé súťaže enduro
Dvojitý zelený pruh - pneumatiky s mäkšou kostrou a veľmi mäkkou behúňovou zmesou pre extrémne tvrdé súťaže enduro
Biely pruh - pneumatiky na zimné použitie, motoskiöring a motokros na ľade
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky

Použitie a údržba
Pneumatiky skladujte čisté a mimo dosahu zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. vyhýbajte sa dlhodobému vystaveniu pneumatík priamemu slnečnému žiareniu. vyhýbajte sa akémukoľvek kontaktu so štukom, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo inými látkami, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyhnite sa horizontálnemu skladovaniu bezdušových pneumatík, horizontálne možno skladovať len malé pneumatiky (maximálne 6 mesiacov). ak sú pneumatiky skladované horizontálne, musia byť umiestnené k zubu. Ak sa pneumatiky skladujú namontované na ráfiku, znížte tlak hustenia. uistite sa, že sa v pneumatike nenachádza voda alebo vlhkosť. nikdy neskladujte pneumatiky dlhodobo priamo v kontakte so zemou. Z bezpečnostných dôvodov by mali pneumatiky opravovať len odborníci pomocou správnych metód a nástrojovPri zaťažovaní pneumatiky je potrebné zohľadniť vzťah medzi rýchlosťou, tlakom hustenia a nosnosťou pneumatiky. (Pozrite si tiež online kalkulačku tlaku na našej webovej stránke)Preťaženie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a nahustenie pre rôzne prevádzkové rýchlosti. nedostatočné nahustenie spôsobuje nielen nesprávne zjazdenie pneumatiky, ale aj oddelenie vložiek alebo iné poškodenie vložiek pneumatiky. nadmerné nahustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje odolnosť voči nárazom, čo vedie k poškodeniu vložiek pneumatiky.
Pokyny na montáž a demontáž

Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správnych nástrojov a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávnu montáž pneumatiky na ráfik, čo môže viesť k zničeniu pneumatiky výbušnou silou, ktorá môže spôsobiť vážne zranenie alebo smrť. uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatiky. vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a náradie. ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ráfik očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky, ktoré sú prasknuté, vážne deformované, majú stopy po opravách zváraním atď. dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili prípadné poškodenia. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť. pri montáži s dušou vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy použite nový bezdušový ventil. pred montážou namažte ráfik a pätku. Používajte len vhodné mazivo, ktoré nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu). odporúča sa vertikálna montáž. V prípade vodorovnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či spodná pätka správne zapadá. nasaďte pneumatiku na ráfik oproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasúvajte prvú pätku na ráfik ráfika. Potom do ráfika vložte ľahko nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Vložte druhú pätku a postupujte postupne tak, aby ste skončili pri ventile. aby ste plášť správne usadili a vycentrovali, odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nezovrela vnútornú rúrku. počas nafukovania dodržiavajte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho krytky. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku pri nafukovaní. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu. ak nohy nie sú správne usadené, vypustite vzduch, znovu ho natlakujte a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nožičky nebudú správne usadené. ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, vymeňte vložku ventilu. Nafúknite pneumatiku podľa zaťaženia Uistite sa, že sa ventil nedotýka ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí. demontáž Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätky nafúknutej pneumatiky. vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu. pred demontážou skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.


Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz
arrow1 arrow1