Prihlásiť sa

k svojmu účtu

Váš nákupný košík

Nákupný košík je prázdny.
Košík

2,50-10 VRM-140 (pneu Vee Rubber)

Výrobca: VEE RUBBER SKU: VCE00

Výrobca Vee RubberPopis + profil Vee Rubber 2.50-10 33J TT / TL VRM-140 NHSPoloha vpredu + vzaduZaťaženie / rýchlosť 33 / JSezóna NHSMerací ráfik 1,50 Celý popis

24.38 €

Nie je skladom skladem v SRN, dodací lhůta cca 10 dní

Výrobca Vee Rubber
Popis + profil Vee Rubber 2.50-10 33J TT / TL VRM-140 NHS
Poloha vpredu + vzadu
Zaťaženie / rýchlosť 33 / J
Sezóna NHS
Merací ráfik 1,50x10

Značenie pneumatík pre motokros a enduro:
Červený pruh - označenie pneumatík pre motokros
Žltý pruh - pneumatiky s mäkšou zmesou vhodné pre súťaže FIM enduro a cross country
Zelený pruh - pneumatiky s mäkšou kostrou a mäkkým dezénom pre náročné enduro súťaže
Dvojitý zelený pruh - pneumatiky s mäkšou kostrou a veľmi mäkkou behúňovou zmesou pre extrémne náročné enduro súťaže
Biely pruh - pneumatiky na zimné použitie, motoskiöring a motokros na ľade
Pneumatiky bez pruhov - klasické motokrosové pneumatiky

Používanie a údržba

Skladujte pneumatiky čisté a mimo zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. Vyvarujte sa dlhotrvajúcemu vystaveniu pneumatík priamemu slnečnému žiareniu. Zabráňte akémukoľvek kontaktu stuky, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo ďalšími činiteľmi, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyvarujte sa horizontálneho skladovania bezdušových pneumatík, iba malé pneumatiky môžu byť skladované horizontálne (max. 6 mesiacov). Pokiaľ sú pneumatiky skladované horizontálne, musia byť položené zub proti zubu. Ak sú pneumatiky skladované namontované na ráfiku, znížte hustiaci tlak. Uistite sa, že vo vnútri pneumatiky nie je voda alebo vlhkosť. Nikdy neskladujte pneumatiky dlhodobo priamo v kontakte so zemou. Z bezpečnostných dôvodov môžu pneumatiky opravovať iba odborníci, používajúci správne metódy a nástroje Pri zaťažení pneumatiky je potrebné brať do úvahy súvislosť medzi rýchlosťou, hustiacim tlakom a nosnosťou pneumatiky. (pozri tiež online Kalkulátor tlaku na našich stránkach) Preťažovanie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a hustenie pre rozdielne prevádzkové rýchlosti. Podhustenie nespôsobuje iba nesprávne schádzanie pneumatiky, ale tiež separácia vložiek, prípadne iné poškodenie vložiek pneumatiky. Prehustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje odolnosť proti nárazom, vedúcim k poničeniu vložiek pneumatiky.

Inštrukcie na montáž a demontáž

Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mala by byť vykonávaná iba školeným a kvalifikovaným personálom, používajúcim správne náradie a pracovné postupy. Nesprávne dodržanie týchto postupov môže znamenať chybné nasadenie pneumatiky na ráfik a následne spôsobiť deštrukciu pneumatiky s explozívnou silou, ktorá môže znamenať vážne zranenie alebo smrť. Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. Skontrolujte, či je pneumatika pre zariadenie/stroj vhodná. Používajte iba ráfiky odporúčané, prípadne schválené výrobcom pneumatiky. Vždy používajte iba správne špeciálne zariadenia a nástroje. Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (neponičený atď.), pokiaľ je to nutné, očistite ráfik brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky sprasklinami, vážne deformované, nesúce stopy po opravách zváraním atď. Pozorne skontrolujte vnútornú a tiež vonkajšiu stranu pneumatiky za účelom identifikácie prípadného poškodenia. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by mala byť znehodnotená. V prípade montáže s dušou vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Na montáž bezdušových pneumatík, na bezdušové ráfiky, vždy použite nový bezdušový ventil. Pred montážou namažte ráfik a pätky pneumatiky. Používajte iba vhodný lubrikant, ktorý nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívajte lubrikanty na báze silikónu alebo benzínov) . Odporúčame vertikálnu montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné kontrolovať, či spodná pätka správne dosadá. Nasaďte plášť na ráfik naproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer rotácie, ktorý je indikovaný šípkami) . Pomocou montážnej páky postupne prezlečte prvú pätku cez lem ráfika. Následne vložte do plášťa ľahko nahustenú dušu, dostatočne ošetrenú kĺzkom (ak je montovaná) . Umiestnite ventil a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Nasaďte druhú pätku, postupujte postupne tak, aby ste skončili pri ventile. Pre správne dosadnutie a vycentrovanie plášťa odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pozvoľna hustite a kontrolujte správne dosadnutie pätky plášťa. Uistite sa, že pätka plášťa neškrípla duši. Počas hustenia dodržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, pokiaľ možno pripevnenú k stene alebo poistným reťazám. Počas odčítania tlaku sa uistite, že žiadna časť vášho tela nie je vmožné trajektóriu vnútorných častí ventilov alebo jeho krytky. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie hustiaceho tlaku. Použite filter a odvlhčovač pre stlačený vzduch potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu. Pokiaľ nie sú pätky správne usadené, odpustite vzduch, znovu nalubrikujte a nahustite. Opakujte túto operáciu, kým pätky nesedia správne. Pokiaľ všetky predchádzajúce operácie prebehli správne, nasaďte vnútornú vložku ventilu. Nahustite pneumatiku podľa zaťaženia Uistite sa, že sa ventil nedotýka ráfika, brzdových bubnov a ďalších mechanických častí. DemontážNikdy neskúšajte demontovať pätky nahustené pneumatiky. Vždy demontujte vnútornú vložku ventilu. Skontrolujte pred demontážou, za čo je pneumatika kompletne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte náradie, ktoré môže poškodiť ráfik alebo pätky plášťa.

Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz
arrow1 arrow1