Mitas 90/90-21 Fim enduro super TT
Nová generácia pretekárskych enduro pneumatík Mitas vyvinutá v spolupráci s najlepšími enduro pretekármi.V súlade s FIMPneumatika Mitas TERRA FORCE-EF Celý popis
Skladom 1 kus
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávnu montáž pneumatiky na ráfik a následné zničenie pneumatiky výbušnou silou, čo môže spôsobiť vážne zranenie alebo smrť. Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík. Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a nástroje. Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ho očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na disky, ktoré sú prasknuté, vážne deformované, majú stopy po opravách po zváraní atď. Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili prípadné poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť. Pri montáži pomocou rúrky vždy použite správnu novú rúrku a vložku pre danú veľkosť. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy používajte nový bezdušový ventil.Pred montážou namažte ráfik a pätku. Používajte len vhodné mazivo, ktoré nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu). Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či je spodná lišta správne usadená. Nasaďte plášť na ráfik oproti otvoru ventilu (dodržujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte mierne nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Nasaďte druhú pätku a postupujte tak, aby ste skončili pri ventile. Odstráňte vnútornú vložku ventilu, aby ste správne usadili a vycentrovali plášť. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nezovrela vnútornú rúrku.Počas nafukovania udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho viečka. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku nafúknutia. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu. Ak nohy nie sú správne usadené, vykrvite ich, znovu namastite a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nie sú nožičky správne usadené. Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, namontujte vložku ventilu. Pneumatiku nahustite podľa zaťaženia. Dbajte na to, aby sa ventil nedotýkal ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí.
Demontáž: Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätku nahustenej pneumatiky. Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pred demontážou skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.