140/80-18 MFE 99 (pneu Mefo)
Špeciálne vyvinutá dvojitá pneumatika.Vysoký záporný pomer strán zabezpečuje optimálne samočistenie a vždy dostatočnú trakciu aj v tom najťažšom terén Celý popis
Nie je skladom skladem v SRN, dodací lhůta cca 10 dní
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávne nasadenie pneumatiky na ráfik a následné zničenie pneumatiky výbušnou silou, čo môže mať za následok vážne zranenie alebo smrť.Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné.Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík.Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a náradie.Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ho očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky, ktoré sú prasknuté, vážne deformované, majú stopy po opravách zváraním atď.Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili akékoľvek poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť.Pri montáži s dušou vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy používajte nový bezdušový ventil.Pred montážou namažte ráfik a pätku. Používajte len vhodné mazivo, ktoré pneumatiku nezničí (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu).Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či spodná pätka správne zapadá.Nasaďte pneumatiku na ráfik oproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte mierne nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Vložte druhú pätku a postupujte tak, aby ste skončili pri ventile.Aby ste správne usadili a vycentrovali plášť, odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nezovrela vnútornú rúrku.Počas nafukovania udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho viečka. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku nafúknutia. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu.Ak nožičky nie sú správne usadené, vypustite vzduch, znovu ho stlačte a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nožičky správne nesadnú.Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, vymeňte vložku ventilu. Pneumatiku nahustite podľa zaťaženia Uistite sa, že sa ventil nedotýka ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí.Demontáž Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätky nahustenej pneumatiky.Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu.Pred demontážou skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.