100/90-19 K772 (pneu Kenda)
Výrobca: KENDA
SKU: KECE20*2
Vlastnosti:- Špeciálne vyvinutý pre tvrdé povrchy.- Konštrukcia profilu umožňuje použitie na stredne tvrdom až tvrdom povrchu.- Zosilnená základňa špu Celý popis
Nie je skladom skladem v SRN, dodací lhůta cca 10 dní
Vlastnosti:
- Špeciálne vyvinutý pre tvrdé povrchy.
- Konštrukcia profilu umožňuje použitie na stredne tvrdom až tvrdom povrchu.
- Zosilnená základňa špuntu zaisťuje dobrú odolnosť.
Technické údaje
Výrobca Kenda
Popis + profil Kenda 100 / 90-19 57M TT K772 Carlsbad
Zadné
Zaťaženie / rýchlosť 57 / M
Merací ráfik 1,85x19
Prípustná šírka ráfika 2.15x19
Značenie pre motokros a enduro:
Červený pruh – značenie pneumatík určených na športový motokros
Žltý pruh – pneumatiky s mäkšou zmesou vhodné pre enduro FIM a súťaže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s mäkšou kostrou a mäkkým behúňom pre súťaže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s mäkšou kostrou a veľmi mäkkou zmesou behúňa pre súťaže extrem hard enduro
Biely pruh – pneumatiky na použitie v zime, motoskyöring a motokros na ľade
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Používanie a údržba
Skladujte pneumatiky čisté a mimo zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. Vyvarujte sa dlhotrvajúcemu vystaveniu pneumatík priamemu slnečnému žiareniu. Zabráňte akémukoľvek kontaktu s tukmi, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo ďalšími činiteľmi, ktoré môžu poškodiť gumu. iba malé pneumatiky môžu byť skladované horizontálne (max. 6 mesiacov).Ak sú pneumatiky skladované horizontálne, musia byť položené zub proti zubu.Ak sú pneumatiky skladované namontované na ráfiku, znížte hustiaci tlak.Uistite sa, že vo vnútri pneumatiky nie je voda alebo vlhkosť. Nikdy neskladujte pneumatiky dlhodobo priamo v kontakte so zemou. Z bezpečnostných dôvodov môžu pneumatiky opravovať iba odborníci, používajúci správne metódy a nástroje Pri zaťažení pneumatiky je potrebné brať do úvahy súvislosť medzi rýchlosťou, hustiacim tlakom a nosnosťou pneumatiky. (pozri tiež online Kalkulátor tlaku na našich stránkach) Preťažovanie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a hustenie pre rozdielne prevádzkové rýchlosti. Podhustenie nespôsobuje iba nesprávne schádzanie pneumatiky, ale tiež separácia vložiek, prípadne iné poškodenie vložiek pneumatiky. pneumatiky.
Inštrukcie pre montáž a demontáž
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mala by byť vykonávaná iba školeným a kvalifikovaným personálom, používajúcim správne náradie a pracovné postupy. Nesprávne dodržanie týchto postupov môže znamenať chybné nasadenie pneumatiky na ráfik a následne spôsobiť deštrukciu pneumatiky s explozívnou silou, ktorá môže znamenať vážne zranenie alebo smrť. Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. Skontrolujte, či je pneumatika pre zariadenie/stroj vhodná . Používajte iba ráfiky odporúčané, prípadne schválené výrobcom pneumatiky. Vždy používajte iba správne špeciálne zariadenie a nástroje. Ráfik musí byť čistý av perfektnom stave (neponičený atď.), ak je to nutné, očistite ráfik brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky s prasklinami, vážne deformované, nesúce stopy po opravách zváraním atď. Pozorne skontrolujte vnútornú a tiež vonkajšiu stranu pneumatiky za účelom identifikácie prípadného poškodenia. Pokiaľ rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by mala byť znehodnotená. V prípade montáže s dušou vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Na montáž bezdušových pneumatík, na bezdušové ráfiky, vždy použite nový bezdušový ventil. Pred montážou namažte ráfik a pätky pneumatiky. Používajte iba vhodný lubrikant, ktorý nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívajte lubrikanty na báze silikónu alebo benzínov). Odporúčame vertikálnu montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné kontrolovať, či spodná pätka správne dosadá. Nasaďte plášť na ráfik oproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer rotácie, ktorý je indikovaný šípkami). Pomocou montážnej páky postupne prezlečte prvú pätku cez lem ráfika. Následne vložte do plášťa ľahko nahustenú dušu, dostatočne ošetrenú kĺzkom (ak je montovaná). Umiestnite ventil a ľahko ho zaistite poistným krúžkom. Nasaďte druhú pätku, postupujte postupne tak, aby ste skončili pri ventile. Pre správne dosadnutie a vycentrovanie plášťa odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pozvoľna hustite a kontrolujte správne dosadnutie pätky plášťa. Uistite sa, že pätka plášťa neškrípla duši. V priebehu hustenia dodržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, pokiaľ možno pripevnenú k stene alebo poistným reťazou. Počas odčítania tlaku sa uistite, že žiadna časť vášho tela nie je v možnej trajektórii vnútorných častí ventilov alebo jeho krytky. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie hustiaceho tlaku. Použite filter a odvlhčovač pre stlačený vzduch potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu. Pokiaľ nie sú pätky správne usadené, odpustite vzduch, znovu nalubrikujte a nahustite. Opakujte túto operáciu, kým pätky nesedia správne. Pokiaľ všetky predchádzajúce operácie prebehli správne, nasaďte vnútornú vložku ventilu. Nahustite pneumatiku podľa zaťaženia. Uistite sa, že sa ventil nedotýka ráfika, brzdových bubnov a ďalších mechanických častí. DemontážNikdy neskúšajte demontovať pätky nahustenej pneumatiky. Vždy demontujte vnútornú vložku ventilu. Skontrolujte pred demontážou, za čo je pneumatika kompletne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte náradie, ktoré môže poškodiť ráfik alebo pätky plášťa.
Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz