Dunlop 90/90-21 AT81
Výrobca: DUNLOP
SKU: DUNLOP*90/90*21AT81
Carcass Tension Control System (CTCS), ktorý optimalizuje napätie v rôznych oblastiach gumy, čo vedie ku konzistentnejšiemu a kontrolovanejšiemu sledo Celý popis
Nie je skladom
Carcass Tension Control System (CTCS), ktorý optimalizuje napätie v rôznych oblastiach gumy, čo vedie ku konzistentnejšiemu a kontrolovanejšiemu sledovaniu, lineárnej trakcii a lepšej spätnej väzbe.
Patent DUNLOP Progressive Cornering Block Technology (PCBT) Progresívne bloky na zatáčanie - zvyšujú pružnosť a kontrolu gumy pri prejazde zákrutami s dvojitou hranou.
Nová konštrukcia bez priečok s viacnásobným rozložením blokov (MBD), ktorá poskytuje lepší pocit kontaktu s povrchom a priľnavosť na blatistom povrchu.
DUNLOP GEOMAX AT81:
Pre všetkých, ktorí radi jazdia v ťažkom a náročnom teréne, je tu terénna pneumatika DUNLOP AT81.
Výhody DUNLOP AT81:
Vysoká priľnavosť.
vhodné do všetkých terénov
vynikajúca stabilita
Dizajn DIRT Grip - zloženie a uhol blokov zadnej pneumatiky poskytujú maximálnu trakciu v teréne
Geomax AT81 RC (zosilnená konštrukcia) - nylonová konštrukcia zadnej pneumatiky
Bloky umiestnené v bočných a stredových častiach behúňa pre rýchle zatáčanie
Masívne bloky dezénu motocyklovej pneumatiky DUNLOP AT81 pomáhajú zabezpečiť veľmi dobrú trakciu. Môžete tak vyraziť na zablatené cesty alebo kamenistý povrch bez obáv z kolízie. Stabilitu tejto pneumatiky zabezpečujú inovatívne technológie, ktoré rovnomerne rozdeľujú tlak medzi behúň a povrch vozovky.
Parametre produktu
Značka: DUNLOP
Terén: Blato, Stredne ťažký terén, Tvrdý povrch
Behúň: AT81
Šírka: 90
Profil: 90
Rozmery v palcoch: 21
Index zaťaženia: 54 (212 kg)
Rýchlostný index: M (130 km/h)
TT/TL: Normálne (TT)
Poloha: Predná časť
Cestná homologizácia FIM NIE
Používanie a údržba
Pneumatiky skladujte čisté a mimo dosahu zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. Vyhnite sa dlhodobému vystaveniu pneumatík priamemu slnečnému žiareniu. vyhnite sa akémukoľvek kontaktu s tukmi, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo inými látkami, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyhnite sa horizontálnemu skladovaniu bezdušových pneumatík, horizontálne možno skladovať len malé pneumatiky (max. 6 mesiacov). Ak sú pneumatiky uložené vo vodorovnej polohe, musia byť uložené zub na zub. Ak sú pneumatiky uložené na ráfiku, znížte tlak v pneumatike.Uistite sa, že v pneumatike nie je voda alebo vlhkosť. Pneumatiky nikdy neskladujte dlhodobo priamo v kontakte so zemou. Z bezpečnostných dôvodov by mali pneumatiky opravovať len odborníci s použitím správnych metód a nástrojov. Pri zaťažovaní pneumatiky je potrebné zohľadniť vzťah medzi rýchlosťou, tlakom hustenia a nosnosťou. Preťaženie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a hustenie pre rôzne prevádzkové rýchlosti. Nedostatočné nahustenie nie je spôsobené len nesprávnym dofukovaním, ale aj oddelením vložky alebo iným poškodením vložky pneumatiky. Nadmerné nahustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje jej odolnosť voči nárazom, čo vedie k poškodeniu vložiek pneumatiky.
Pokyny na montáž a demontáž
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávne nasadenie pneumatiky na ráfik a následné zničenie pneumatiky výbušnou silou, čo môže spôsobiť vážne zranenie alebo smrť. Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík. Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a náradie.Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ho očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky, ktoré sú prasknuté, výrazne deformované, majú stopy po opravách zváraním a pod.Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili akékoľvek poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť.Pri montáži s dušou vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy používajte nový bezdušový ventil. Pred montážou namažte ráfik a pätku pneumatiky. Používajte len vhodné mazivo, ktoré pneumatiku nezničí (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu).Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či spodná pätka správne zapadá.Nasaďte pneumatiku na ráfik oproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte mierne nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Nasaďte druhú pätku a postupujte tak, aby ste skončili pri ventile. Odstráňte vnútornú vložku ventilu, aby ste správne usadili a vycentrovali plášť. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nezovrela vnútornú rúrku.Počas nafukovania udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho viečka. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku nafúknutia. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu. Ak nohy nie sú správne usadené, vykrvite ich, znovu ich namastite a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nožičky správne nesadnú.Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, vymeňte vložku ventilu. Nafúknite pneumatiku podľa zaťaženia Dbajte na to, aby sa ventil nedotýkal ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí. Demontáž Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätku nahustenej pneumatiky.Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pred demontážou skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávne nasadenie pneumatiky na ráfik a následné zničenie pneumatiky výbušnou silou, čo môže spôsobiť vážne zranenie alebo smrť. Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík. Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a náradie.Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ho očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky, ktoré sú prasknuté, výrazne deformované, majú stopy po opravách zváraním a pod.Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili akékoľvek poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť.Pri montáži s dušou vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy používajte nový bezdušový ventil. Pred montážou namažte ráfik a pätku pneumatiky. Používajte len vhodné mazivo, ktoré pneumatiku nezničí (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu).Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či spodná pätka správne zapadá.Nasaďte pneumatiku na ráfik oproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte mierne nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Nasaďte druhú pätku a postupujte tak, aby ste skončili pri ventile. Odstráňte vnútornú vložku ventilu, aby ste správne usadili a vycentrovali plášť. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nezovrela vnútornú rúrku.Počas nafukovania udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho viečka. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku nafúknutia. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu. Ak nohy nie sú správne usadené, vykrvite ich, znovu ich namastite a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nožičky správne nesadnú.Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, vymeňte vložku ventilu. Nafúknite pneumatiku podľa zaťaženia Dbajte na to, aby sa ventil nedotýkal ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí. Demontáž Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätku nahustenej pneumatiky.Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pred demontážou skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.
Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz